این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ تیر ۲, یکشنبه

پذیرش صد نفر از ساکنان لیبرتی توسط دولت آلمان



 همزمان با تکرار شعار " بازگشت به اشرف " در مراسم سالانه مجاهدین توسط خانم رجوی

خبرگزاری فرانسه امروز به نقل از مارتین کوبلر نماینده ویژه سازمان ملل اعلام کرد که دولت آلمان با پذیرش صد نفر از ساکنان لیبرتی موافقت کرده است. مارتین کوبلر با اشاره به حمله موشکی هفته گذشته به کمپ لیبرتی بر اهمیت انتقال هر چه سریعتر ساکنان لیبرتی به کشور ثالث تاکید کرد.
این در حالی است که امروز مجاهدین در برنامه سالانه خود در ویلپنت همچنان بر شعار خود مبنی بر بازگشت به کمپ اشرف پا فشرده و هیچگونه سخنی از انتقال به کشور ثالث به میان نیاورده اند. خانم رجوی مشخصا در این مراسم که ساعاتی پیش به پایان رسید خواستار بازگشت ساکنان لیبرتی به کمپ اشرف شد بدون اینکه سخنی از انتقال سریعتر ساکنان لیبرتی به کشور ثالث به میان بیاورد. این سخنان در حالی صورت میگیرد که شعار بازگشت به اشرف به علت تاثیر منفی و عدم استقبال مردم از پوسترهای تبلیغاتی دعوت به ویلپنت مجاهدین حذف شده و شعار سرنگونی جایگزین آن شده بود. 

کمپین ما، مطرح نکردن این درخواست حیاتی برای حفظ جان بیش از 3100 انسان را از طرف خانم رجوی محکوم کرده و بار دیگر از رهبران مجاهدین می خواهد که همراه با سازمان ملل تلاشهای خود را روی پذیرش نفرات مستقر در عراق از طرف کشورهای مختلف متمرکز کنند و لابی ها، پارلمانترها، وکلا و حامیان خود را در رابطه با باز کردن راه انتقال هر چه سریعتر اعضای مستقر در عراق به کشور ثالث بکار بگیرند. 

عاطفه اقبال - 23 ژوئن 2013 
 از طرف " کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث"





16 commentaires
Commentaires
Reza Azmoodeh merci atefeh jan az khabar resani .
Supprimer
Hashem Saeedy · 44 amis en commun
shame om Maryam Rajavi,,shame.........
Supprimer
Hashem Saeedy · 44 amis en commun
asharafi ha che ghoneh mitoonan entekhab konan??to zendan entekhab koanan???
Supprimer
Ahmad Moghimi
شوربختانه این اثبات استراتژیهای سراسر غلط رهبری مجاهدین است ، این یعنی به آخر خط رسیدن ، یعنی از کشتارگاه لیبرتی تا کشتارگاه بزرگتر اشرف به امید فرج نشستن ، یعنی اشرف را شیشهٔ عمر مجاهدین دانستن ، یعنی اعتراف به بن بست کامل ، یعنی یک حماقتی بزرگ که با جان بیش از ۳۰۰۰ مجاهد بازی کردن ، و شاید خیانتی بزرگ چه مسعود از هر کس دیگری از وضع اشرف باخبر است ، که سنگ مزار شهیدان را هم در هم شکسته و گورها را هم شخم زده اند ! .
Supprimer
Masoud Mirsamadi KHODEH SAZMAN BAHTAR AZ HAMEH SHOMA HA MIDONAH CHIKAR KONAH.LOTFAN BERID KANAR NAFASY BEKASHIM.
Supprimer
Sam Jade · Ami(e) avec Mehran Jafari et 8 autres personnes
تنها برگ بازی در دست خانم مریم رجوی و مسعود خان همین اسرای اشرف هستند ،، که عمر یک مشت جوون را هدر کردند ، اجازه خروج به هیچ کسی نمیدند ..کافیه یک ماه در این اسارتگاه را باز بذارند که آزادانه رفت و آمد کنند ، خواهید دید ...باور ندارید از فراریان از اشرف بپرسید
Supprimer
Mahnaz Ghezellou
مبارزه این نیست که یک نفر خود را در حد خدایی به عنوان خط قرمز معرفی کند که هیچ احدی جرات نداشته باشد انتقاد کند و تاکتیک ها و روش های خودسرانه و اشتباه را انتخاب کند و حاضر نشود اشتباهاتش را بپذیرد و جان هزاران نفر را بخاطر این عدم شایستگی ناشی از عدم درک صحیح از شرایط به خطر بیندازد.
Supprimer
Saeed Kermani
شماهائی که دایهٔ مهربانتر از مادر شدید واقعا این ویدئو را ندید یا اینکه آگاهانه تبلیغ دروغ می‌کنید؟ نطق‌های این سخنرانان که مشترکن بر خروج از عراق تاکید دارندرا باور کنیم یا این پست و کامنتهی زیرش را؟ خجالت و حیا چیز خوبیست. من که تازه از ایران آمدم فکر می‌کردم اینجور رفتارها فقط از آخوندها بر میاد. واقعا شرم آور است
http://youtu.be/gbX6DNkhG_A
Supprimer
Sam Jade · Ami(e) avec Mehran Jafari et 8 autres personnes
من این ویدو را دیدم این آقایان امریکائی بیکار برای هر سخنرانی پول کلانی می‌گیرند هر مزخرفی هم به خوره مردم میدند در ،همه یک مشت باز نشسته بیکار هستند برای این سخنرانی‌ها هم مدرک هست که پول کلانی گرفتند ن‌‌ دلشون برای ایرانی‌ میسوزه نه اصلا مهم نیست براشون مزدور به تمام معنی ..این گرد هم ‌یی هم که بیشتر غیر ایرانی‌ هستن و بیکارها که برای چند وعده غذای مفت و هتل مجانی جمع کردند مدرکش هم هست فقط آمدند که جمعیت زیاد جلوی دوربین نشون بدند ،، هر که هم مثل مجاهدین فکر نکرد مزدور و خائن است،،
Supprimer




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر