این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۰ فروردین ۱۹, جمعه

محکومیت حمله به اشرف



من در مسافرت هستم و دسترسی ام به اینترنت محدود است. امروز خبر حمله به کسانی که در اشرف هستند قلبم را لرزاند. سی و دو کشته و حدود 300 مجروح بر اثر شلیک مستقیم تیر و رد شدن زرهی ها از روی انسان!! اینبار نیز مثل دفعه گذشته با سفر گیتس به عراق این حمله صورت گرفت! حالا گیتس وزیر خارجه آمریکا این حمله را محکوم میکند! و من نمیدانم دم خروس را... باور کنم و یا قسم گیتس  را؟ اینکه چه کسانی در بوجود آوردن کشتار جوانان بی سلاح اشرف امروز مقصر بوده اند. الان جای بحثش نیست. پاسخ دادن به این سئوال هم که آیا میشد از کشته شدن این جوانان جلوگیری کرد؟ این سئوالی است که الان نه جای طرح آن است و نه کسی که به آن پاسخ بدهد. برای همین در مسئولیت هر ایرانی است که با حفظ مواضع و مخالفت و موافقت های خودش با مجاهدین، کشتار هموطنانش را در عراق محکوم کند. کشتاری چنین بیرحمانه که بدون تردید بدستور مستقیم خامنه ای و اجرای مالکی در صحنه و بدون شک با چراغ سبز آمریکا صورت میگیرد. من با حفظ مواضع خودم این کشتار را محکوم میکنم و از تمامی دوستان می خواهم که با هر موضعی که دارند در عین محکوم کردن این جنایت با رسانه های کشوری و ارگانیزاسیون های حقوق بشری و سازمان ملل تماس گرفته و اعتراض خود را بعنوان یک ایرانی اعلام کنند. امیدوارم که مجاهدین در اولین فرصت اسامی زخمی ها و مجروحین اشرف را بمانند تا کشته شدگان آن اعلام کنند تا خانواده ها در جریان قرار گیرند. 

عاطفه اقبال - 8 آوریل 2011




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر