این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۳ تیر ۲, دوشنبه

!نگرانی خانواده ها را پاسخگو باشید


وضعیت امنیتی عراق هر روز از روز پیش خطرناک تر میشود. امروز خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که 70 زندانی امنیتی در حین انتقال در جنوب بغداد مورد حمله مسلحانه عده ای ناشناس قرار گرفته و 23 نفر از آنها کشته و بقیه زخمی شده اند. در این میان از وضعیت ساکنان لیبرتی هیچ خبری نیست. خانواده های این ساکنان در نگرانی بسر میبرند و هیچ کاری از دستشان برنمی آید. مجاهدین از دادن کوچکترین خبری به خانواده ها در رابطه با وضعیت عزیزانشان خودداری میکنند و با پراکندن فضای رعب و وحشت هر کس که سراغ آشنایی در کمپ لیبرتی می گیرد، را مزدور وزارت اطلاعات خطاب میکنند و با انتشار شدیدترین نامه ها از طرف اعضای خانواده هایشان میخواهند آنها را وادار به سکوت کنند. در شرایطی که زندانیان امنیتی عراقی مورد حمله قرار میگیرند. هیچ امنیتی برای ساکنان لیبرتی در عراقی که هر روز بیشتر در درگیری های داخلی غرق میشود نیست. سئوال خانواده ها از مجاهدین این است :
برای حفاظت عزیزانشان در کمپ لیبرتی که اعضای مجاهدین محسوب میشوند چه کرده اید؟ نقش این سه وکیل برای هر ساکن لیبرتی که بابت آنها هر بار از خانواده های مختلف پول دریافت شده است، چیست؟ چرا اساسا دیگر از این وکلا سخنی در میان نیست! این وکلای نامدار! بین المللی که اینهمه روی آنها به لحاظ سیاسی تبلیغ میشد کجا هستند و تا بحال برای موکلانشان یعنی ساکنان لیبرتی چه کرده اند؟
طرح مجاهدین برای نجات جان ساکنان لیبرتی چیست؟ چرا سکوت مطلق خبری در این رابطه پیشه شده است؟
نزدیکان مجاهدین میگویند که در نشست های توجیهی به آنها گفته شده " قرار بوده سه هزار نفر توسط دولت رومانی پذیرفته شود ولی رژیم جمهوری اسلامی در این رابطه کارشکنی کرده است"!! براستی اگر این خبرهایی که برای توجیه هواداران مجاهدین فقط بصورت داخلی داده میشود درست است! چرا در این رابطه هیچ افشاگری صورت نگرفته و افکار عمومی را در جریان قرار نداده اند تا توطئه رژیم به شکست بیانجامد؟ چرا رژیم و دیگر کسانی را که در این رابطه کارشکنی کرده اند را به دادگاه نکشانده اید!؟ آیا خبر کارشکنی رژیم - اگر درست باشد- در راستای خط ماندن به هر قیمت مجاهدین در عراق عمل نکرده است!؟ چرا نشست توجیهی خصوصی و داخلی در این رابطه ها ترتیب داده میشود؟ مگر بر سر هر مسئله ای از جمله فاضلاب های لیبرتی و یا دزدیده شدن اجناس کمپ اشرف بصورت مرتب اطلاعیه نمیدهند! یعنی انتقال ساکنان لیبرتی به اندازه اجناس کمپ اشرف ارزش خبری ندارد!؟
در جایی که حتی ایاد علاوی سیاستمدار سنی عراقی که مدتها مجاهدین از او پشتیبانی میکردند میگوید : " متاسفانه آمریکا عراق را به ایران تقدیم کرد! " چرا مجاهدین هیچ تلاش آشکاری بر خروج از عراق انجام نمیدهند؟
امروز در کمپ لیبرتی چه میگذرد؟ چه برنامه ای برای حفظ جان ساکنان لیبرتی در نظر گرفته شده است؟ برای انتقال فوری آنها چه کرده اند؟ چه راه بندها و مشکلاتی در راه این انتقال وجود دارد؟ اینها سئوالاتی است که مجاهدین باید در رابطه با آنها پاسخگو باشند.

عاطفه اقبال - 23 ژوئن 2014
 از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

مصاحبه علی جوانمردی با ایاد علاوی : http://ir.voanews.com/…/iraq-isil-crisi-iran-u…/1939273.html
خبر حمله به زندانیان امنیتی در عراق : http://farsi.alarabiya.net/…/-70%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9…


کامنت ها در فیسبوک
Commentaires
Asghar Jalalvand
اگه خودشونرو پاسخگو میدونستند که کار به اینجا نمیکشید،
Supprimer
Ahmad Moghimi
جریان پذیرش مجاهدین اسیر و بیدفاع در لیبرتی از طرف کشور رومانی ، اگر هم دروغ مصلحت آمیز نباشد احتمالا با گذاشتن شروط" همه ۲۸۰۰ نفر باهم و اجازه اشرف سازی " با شکست روبرو شده است ، چون همانقدر که ارتجاع حاکم مار خورده و افعی شده ارتجاع مغلوب نیز ! .
Supprimer
جهان سوسیالیست
واقعا انتظار جوابی که نمیرود نباید از شکویه به اعتراض عملی روی آورد . یعنی در مقابل اوور محل اقامت مریم رجوی یک فراخوان عمومی داد که از کمپین تا آنجا که میتوانند به آنجا بروند واعترا ض عملی خود را این خانواده ها به گوش مریم رجوی برسانند . به نظر شما نباید از مرحله اعتراض و شکویه های فیس بوکی به یک اعتراض عملی روی آورد؟
Supprimer
Atefeh Eghbal
جهان عزیز، برای دادن چنین پیشنهادی قبل از هر چیز باید چهره از زیر نام مستعار بیرون کشید. و بعد کار دیگران که با نام و مشخصات اصلی و چهره آشکار در این رابطه می نویسند را " شکوه " نامید! من به شما پیشنهاد میکنم یک " شکوه" به همین شکل که من می نویسم با اسم و مشخصات اصلی بنویسید و تبعیات آنرا نیز پذیرا شوید و بعد با هم روی اعتراض عملی مورد اشاره شما و اینکه چقدر درست است بحث خواهیم کرد. متشکرم
Modifier
جهان سوسیالیست
خانم اقبال ! نمیدانم چرا شمابد برداشت کردید . منظور خاصی نداشتم بلکه در جهت یک قدم به جلو ا ین را گفتم و نه قصد داشتم که شما را بکوبم و یا سرزنش کنم .من فکر میکنم که این اعتراضهای کتبی ظاهرا جوابی درنزدرهبری مجاهدین ندارد وبرای افکار عمومی هم دیگر جهره رهبری ارتجاعی مجاهدین روشن است .
Supprimer
جهان سوسیالیست
اما در مودر ا سم مستعار این یک انتخاب است ! شما خواسته اید که این "هزینه ها"را برای خود بخریدو من ترجیح داده ام که ارتجاع رجوی و حاکم نداند من کیستم! البته مطمئن باشید زمانی که شما هنوز جزو حامیا ن مجاهدین بودید دیگران "هزینه "با اسم واقعی را پرداخته اند و تعیین تکلیف هم برای شما نکرده ام بلکه پیشنهاد کلی بوده است
Supprimer
جهان سوسیالیست
ودر آخر شما فکر نمیکنید حد اقل نباید مساله را شخصی کنید ! چون بالاخره من یک سوال کردم که میشود بدون شخصی کردن جواب داد
Supprimer
Efat Eghbal
آنجا که عیان است .چه حاجت به بیان است ؟ چرا ها را همگان می دانند .
Supprimer
Efat Eghbal
برای حفاظت عزیزانشان در کمپ لیبرتی که اعضای مجاهدین محسوب میشوند چه کرده اید؟ نقش این سه وکیل برای هر ساکن لیبرتی که بابت آنها هر بار از خانواده های مختلف پول دریافت شده است، چیست؟ چرا اساسا دیگر از این وکلا سخنی در میان نیست! این وکلای نامدار! بین المللی که اینهمه روی آنها به لحاظ سیاسی تبلیغ میشد کجا هستند و تا بحال برای موکلانشان یعنی ساکنان لیبرتی چه کرده اند؟
Supprimer
Ahmad Moghimi
جهان سوسیالیست ، دوست گرامی‌ شما یک پیشنهادی رو در قالب سوال مطرح کردید ، جواب عاطفه عزیز متناسب آن پیشنهاد بود . 

اما قبلا چنین اعتراض حضوری نه از طرف خانواده‌ها که با سازماندهی اطلاعاتی‌‌های مستقر در سفارت و با شرکت توّابین انجام شد ، و نتیجه آن زد و خوردهای خونینی بود که وجهه بسیار منفی‌ در میا‌‌ن فرانسویان باقی‌ گذاشت .
Supprimer
میم باران
خانواده های این ساکنان در نگرانی بسر میبرند و هیچ کاری از دستشان برنمی آید. مجاهدین از دادن کوچکترین خبری به خانواده ها در رابطه با وضعیت عزیزانشان خودداری میکنند و با پراکندن فضای رعب و وحشت هر کس که سراغ آشنایی در کمپ لیبرتی می گیرد، را مزدور وزارت اطلاعات خطاب میکنند و با انتشار شدیدترین نامه ها از طرف اعضای خانواده هایشان میخواهند آنها را وادار به سکوت کنند.
Supprimer
Bijan Rowshani
نگه شان داشتند برای پی آر ... وگرنه چطور یار گیری کنند و مصاحبه بدهند و بروند بالا منبر ... ای داد و ای فغان !!
Supprimer
فرخ افشارایرانی
مجاهدین هیچگاه پاسخگو نبوده اند٬ بازهم برهمان منوال٬ پاسخگو نخواهند بود.
درضمن: سردمداران مجاهدین هیچ بدیلی برای ادامه زندگی ساکنان لیبرتی ندارند٬پس چه بسا پروژه شهیدسازی بیراهه نباشد.
Supprimer
Arash Pirouz
انتظاريست كاملا بي مورد كه مجاهدين به سئوالها جواب دهند بحث جوابگو بودن رجوي فقط به خدا هم براى همين أست چرا كه خوب ميدانند اگر به كوچكترين سئوال بخواهند جواب دهند بلاجبار ميبايست تا سرنگوني خودشان بروند و بند و سال س براي خودشان عملي خواهد شد
Supprimer
Anahita Tanha
مجاهدین کی پاسخگو بوده اند که امروز پاسخگو باشند؟برای آنها نگرانی خانواده ها بی اساس است.
Supprimer
Jamal Kamali
خانم اقبال قبلاز انتشار موضوعی سعی کنید انرا مطالعه و بر رسی کنید واز امکانات اینترنتی سود ببرید برای تصحیح:ایاد علاوی نخست وزیر سابق عراق، رهبر جنبش وفاق ملی و ائتلاف العراقیه در سال ۱۹۴۵ از پدری عراقی و مادری لبنانی که هر دو شیعه بودند به دنیا آمد.

ایاد علاوی که پس از سرنگونی رژیم صدام حسین در سال ۲۰۰۳ از سوی نیروهای آمریکایی به عنوان یکی از اعضای ۲۵ گانه «مجلس الحکم» شورای حکومت انتقالی عراق انتخاب شده بود، در تاریخ۲۸ ژوئن به سمت نخست وزیر و اولین رئیس دولت عراق پس از صدام حسین برگزیده شد و قدرت را از پل برمر حاکم آمریکایی عراق تحویل گرفت و تا هنگام پیروزی ائتلاف عراق یک‌پارچه در انتخابات پارلمانی و معرفی ابراهیم جعفری به عنوان نخست وزیر جدید عراق این سمت را بر عهده داشت.
Supprimer
Jamal Kamali
والدین او شیعه بودند البته تفاوتی نمیکند سگ زرد برادر شغال است،هچنان که خمینی ورجوی هردو از یک قماش بودند وهستند ونیستند هرچند تفاوت عرض و طولی داشتند.
Supprimer
Jamal Kamali
رهبران مجاهدین دو سرنوشت را برای بردگانشان در یتربیل ((عکس لیبرتی ))میخواهند مرگ وقتلشان را تا تعداد شهید افزوده شود و هواداران بعد از مرگ هم مجاهد بمانند وتبلغ وشعار برقرار و دستگاه رجوی ادامه دهد ویا برگشت وفرارشان به ایران تا آنها خائن اعلام شوند با رسیدن به یکی ازین دوهدف رجوی و باند ظاهرن از شر این بردگان راحت خواهند شد،ولی ازادی و برگشت این بردگان بزندگی عادی وانسانی امضای وکالت برای محاکمه رجوی ومه لقاست.
27 juin 2014, 22:13Modifié
J’aime
2
Supprimer
Anahita Tanha
آقای کمالی من از کامنت های شما سر در نیاوردم! هر چی شمارو خوندم که از علم شما استفاده کنم نتونستم! شما چی رو تصحیح کردی؟ درست تر بگید که امثال منم حالیشون بشه .
Supprimer
Atefeh Eghbal
آنیتای عزیز، در کامنت گذاری مهربانتر باشیم. آقای کمالی هم کامنتش را نوشته است. سخت نگیریم.
Modifier
Jamal Kamali
خانوم اناهیتادرمقاله:نگرانی خانواده ها را پاسخگو باشید خانم اقبال نوشتهاند که ایاد علاوی سنی مذهب است در صورتیکه شیعه مذهب است و پدرش شیعه عراقی ومادرش شیعه لبنانی بوده،که البته سرچشمه تسنن وتشیع یکیست.
Supprimer
Jamal Kamali
محتملا شما دقیق توجه ومرور نفرمودهاید شاید مشغول میل یا اس ام اس فرستادن بودهاید،در قسمت دوم هم گفته ام که رجوی وعلیا مخدره ازادی بردگان لیبرتی را نمیخواهندبلکه نابودی یا فرارشان بسوی ایران را ارزو میکنند تا از شرشان در اینده وبعداز ازادی راحت شوند
Supprimer
Fery Razmjoy
لاكن،
اسلام عزيز ما را چنان اسير " رحمت " هاى پى در پى اش كرده كه از ياد خيلى ها از جمله گرفتاران در " ليبرتى " و نگرانى خانواده هايشان غافل شديم .






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر