این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ دی ۲۵, چهارشنبه

هدف اطلاعیه های هشدار دهنده مجاهدین در رابطه با لیبرتی چیست؟

هدف از اینگونه اطلاعیه ها چیست؟ اطلاعیه هایی که در سایت های اصلی مجاهدین درج نمیشوند و فقط در سایت های هواداران بصورت محدود بازتاب می یابند! اطلاعیه هایی که نوشته میشوند ولی بسرعت پشت سر مخفی میشوند تا عمومی نگردند! کارکرد این اطلاعیه ها در کجاست؟ از روز 6 ژانویه تا امروز مجاهدین سه اطلاعیه هشداری داده اند که با استناد به آن میتوان شرایط کمپ لیبرتی را بسیار بحرانی و نگران کننده دانست. اما درج نشدن این اطلاعیه ها در سایت های اصلی مجاهدین مانع می شود که بتوان واقعیت امر در کمپ لیبرتی را بیطرفانه بررسی کرد . و دقیقا به همین دلیل است که افکار عمومی این هشدارها را از جانب مجاهدین جدی نمیگیرد! در رابطه با این سه اطلاعیه، دو اطلاعیه اول و سوم در سایت آفتابکاران از هواداران مجاهدین و دومین اطلاعیه- شماره 18 - فقط در سایت شورا منتشر شده است. در این اطلاعیه ها مجاهدین روی چند خبر هشداردهنده در رابطه با آمادگی برای حمله به کمپ لیبرتی دست گذاشته اند:

1- قاسم سلیمانی از مالکی خواسته است که به کمپ لیبرتی حمله کند و نیروهای عراقی به همراه پاسداران سپاه قدس در چند روز گذشته با موشکهای حرارتی وارد فرودگاه بغداد شده و در بیرون کمپ لیبرتی مستقر شده اند.

2- در اطلاعیه دوم با وجود دست گذاشتن روی شرایط بغایت حساس ساکنین لیبرتی خواستار گسترش مساحت لیبرتی و دوجداره کردن سقف بنگالها و خواست های تسهیلاتی بجای خواست انتقال فوری از عراق می شوند!

3- در اطلاعیه سوم که دیروز منتشر شده است.بصورت مشخص تاکید شده ، نیروهای تحت امر نخست وزیر عراق شنبه شب 11 ژانویه برابر با 21 دیماه از بالای دیوارهای کمپ لیبرتی بصورت مخفیانه به دیدبانی و شناسایی و فیلمبرداری نقاط مختلف کمپ پرداخته اند!
از دیدگاه تحلیلی با توجه به اینکه کمپ لیبرتی قبل از تحویل به ساکنان لیبرتی در دست نیروهای عراقی بوده ، بنابراین وجب به وجب آنرا می شناسند و بعد از استقرار ساکنان نیز بارها وارد آن شده اند. با این حساب علت این کار به نظر نمیرسد شناسایی محل باشد! بلکه بیشتر به ایجاد جو رعب و وحشت در ساکنین لیبرتی شباهت دارد. طبق اطلاعیه مجاهدین، مشابه اینکار قبل از قتل عام اول سپتامبر در اشرف انجام شده بود. بنا بر همین اطلاعیه نیروهای عراقی سعی در تحریک و ایجاد درگیری با ساکنین را دارند. مجاهدین در این اطلاعیه مشخصا به براه انداختن یک حمام خون دیگر در لیبرتی هشدار میدهند و باز اساسا از ضرورت انتقال فوری ساکنان به کشور ثالث سخنی به میان نمی آورند!

سئوال این است اگر این اخطارها جدی است و واقعیت دارد چرا مجاهدین در درجه اول آنرا در همه رسانه های تبلیغی خود در صدر اخبار قرار نمیدهند و حول آن بسیج نمیشوند !؟ اگر حمام خونی که مجاهدین هشدار میدهند واقعی است چرا تظاهرات ها و آکسیون هایی که دو روز پیش برگزار شده نه بر محور " حمام خون" بلکه برای بزرگداشت کشته شدگان در حمله لیبرتی که 4 ماه از آن میگذرد میباشد!؟ به تیتر سایت های مجاهدین در رابطه با آکسیون های اخیر توجه کنید، آیا در آنها اعتراضی به حمام خون هشدار دهنده در اطلاعیه مجاهدین می بینید؟ :

- ايرانيان آزاده، حاميان مقاومت، روز گذشته 22 دي در شهرهاي كانادا( مونترال، ونكور، تورنتو)، تظاهرات و مراسم بزرگداشت شهداي حمله اخير موشكي به ليبرتي را برگزار كردند.
- بزرگداشت شهيدان حمله موشكي به ليبرتي در بزرگترين كليساي دانمارك

جالب اینجاست که امروز اطلاعیه ای بنام " حزب چپ مستقل ایرانی" !!؟ در فیسبوک منتشر شده که بسیار شدیدتر از خود مجاهدین به این مسئله پرداخته و دیگران را با این تیتر پرطمطراق به سکوت متهم کرده است:

" هموطن اینبار بسیار جدیست. هموطن ساکت مَنِشین! سکوت نشانهٌ همکاری با مثلثِ خابامالکی است (خامنه ای+ اوباما + مالکی)! فوری و عاجل : شورای ملی مقاومت ساعاتی پیش از تعرض اطلاعاتیِ نیروهای مالکی به قرارگاه لیبرتی خبر داد." !!....از همه هموطنان میخواهیم که اعتراض را جهانی کرده و در نجات جان هزاران پناهنده تلاش کنند."!!

البته بسیار جالب است که این اطلاعیه چپ بسیار مستقل!! در نظر نمیگیرد که مجاهدین فعلا بجای پرداختن به وضعیت حاد کمپ لیبرتی در عراق نه تنها به جهانی کردن مسئله مشغول نیستند بلکه برای کشته شدگان 4 ماه قبل عزا میگیرند !! آیا منتظر هستند که کشتار انجام شود تا باز هم مراسم های دیگری برپا کنند!؟ اگرنه چگونه است که با وجود سه اطلاعیه پنهانی که داده شده است هیچ بسیج و حرکتی در رابطه با این هشدارها و فراخوان برای انتقال از عراق از آنها دیده نمیشود؟ با این وجود هموطنان چه باید بکنند که متهم به سکوت نشوند و بدون اینکه مورد رگبار تهمت و توهین قرار بگیرند، در جهت انتقال ساکنان لیبرتی کمک کنند؟

در جایی که اطلاعیه های توهین و تهمت به منتقدین همچنان در راس تمامی سایت های مجاهدین و هوادارانشان قرار دارد و به کرات تکثیر میشود. به نظر میرسد که ارجحیت تبلیغی مجاهدین بین نجات جان ساکنان لیبرتی و تهاجم به منتقدین ... همچنان بر تبلیغات منفی علیه منتقدین باشد! در این میان سرنوشت ساکنان لیبرتی که روزی به آنها وعده هر نفر سه وکیل داده میشد! معلوم نیست در این همه اقدامات تبلیغاتی به کجا می رود؟

عاطفه اقبال - 14 ژانویه 2014
از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

لینک اولین اطلاعیه :
http://www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=14430

لینک دومین اطلاعیه :
چهارمين حمله موشكي به ليبرتي - شماره 18
http://iranncr.org/index.php…

لینک سومین اطلاعیه
https://www.google.fr/url…

4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Voir la traductionSupprimer l’aperçu
Setareh Tehran
برای رجوی و سازمان و شورایش ، آدمهای زنده که مهم نیستند. رجوی آدمهای مرده و کشته شده رو دوست داره و منافعش از خون اونها تأمین میشه ، بهمین دلیله که روی جانباختگان تبلیغات میکنند و نه روی اعضا و افراد و انسانهای زنده. اصولا" تمام دیکتاتورها با خون ارتزاق میکنند و این بستگی به این داره که بر مصدر قدرت باشند یا نباشند. اگر بر مصدر قدرت باشند با خون مخالفین و اگر دور از قدرت باشند با خون اعضا و افراد خودشون ارتزاق میکنند تا زنده بمونند. این ویژگی تمام دیکتاتورهاست. از هیتلر گرفته تا رجوی.
Gérer

4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Setareh Tehran
اگه توجه کنید میبینید که اولین استدلالی که برای محق بودن خودشون میارن اینه که هیچ سازمانی بیشتر از ما خون نداده ! واقعا" غم انگیزه ....
Gérer

4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Setareh Tehran
فردا هم که ( البته فردای فرضی ) به قدرت برسند با خون مخالفینشون میخوان زندگی کنند. ردخور نداره.
Gérer

4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Faezeh Sojodi
عاطفه جان من هم دیروز به همین دلیل سایت های مجاهدین را بارها زیر و رو کردم ولی این خبر ها رو ندیدم ,,البته نه این که خطری برای حمله جدید نباشد که همه میدانیم هاست ولی میخواستم در سایت های خودشان کامل به خوانم که نبود ..لابد زیاد از نظرشان اهمیتی ندارد !! ان چپ مستقل هم که معلوم نیست از کجا سبز شده همه رو که ساکت هستند به همراه بودن با جمهوری اسلامی و ملکی متهم کرده ( همان مزدور و اطلاعتی رژیم ) معلوم نیست منظورش از ساکت بو دن چیست ,البته میتوانم حدس بزنم که انتظار دارند همه یک عکس مریم ,,مسعود دستشان بگیرند و همراه اینا بیوفتن تو خیابان ها و درخواست کلاه ابیها ,,تی والها و و و داشته باشند ,,حرفی از انتقال نزنند ,,
Gérer

4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Fara Bahar
سئوال این است اگر این اخطارها جدی است و واقعیت دارد چرا مجاهدین در درجه اول آنرا در همه رسانه های تبلیغی خود در صدر اخبار قرار نمیدهند و حول آن بسیج نمیشوند !؟ اگر حمام خونی که مجاهدین هشدار میدهند واقعی است چرا تظاهرات ها و آکسیون هایی که دو روز پیش برگزار شده نه بر محور " حمام خون" بلکه برای بزرگداشت کشته شدگان در حمله لیبرتی که 4 ماه از آن میگذرد میباشد!؟ به تیتر سایت های مجاهدین در رابطه با آکسیون های اخیر توجه کنید، آیا در آنها اعتراضی به حمام خون هشدار دهنده در اطلاعیه مجاهدین می بینید؟
Gérer

4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
میم باران
در جایی که اطلاعیه های توهین و تهمت به منتقدین همچنان در راس تمامی سایت های مجاهدین و هوادارانشان قرار دارد و به کرات تکثیر میشود. به نظر میرسد که ارجحیت تبلیغی مجاهدین بین نجات جان ساکنان لیبرتی و تهاجم به منتقدین ... همچنان بر تبلیغات منفی علیه منتقدین باشد! در این میان سرنوشت ساکنان لیبرتی که روزی به آنها وعده هر نفر سه وکیل داده میشد! معلوم نیست
Gérer

4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Efat Eghbal
آیا منتظر هستند که کشتار انجام شود تا باز هم مراسم های دیگری برپا کنند!؟ اگرنه چگونه است که با وجود سه اطلاعیه پنهانی که داده شده است هیچ بسیج و حرکتی در رابطه با این هشدارها و فراخوان برای انتقال از عراق از آنها دیده نمیشود؟
Gérer

4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
دریای آرزو
دریای آرزو
بدور از انتظار نیست که اینها قصد مسموم کردن ذهن و روح خانواده‌ها را دارند،،، و به نوعی اسباب شکنجه‌های روحی برای این عزیزان را فراهم می‌کنند. اما حداقل تا زمانیکه این مقامات در آنجا حضور دارند اتفاقی‌ نخواهد افتاد
Gérer

4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Farshid Pour Ziaei Man ke senam be shenakhte mojahedin ghad nemide vali ino midunam kesanike baraye residan be ghodrat dast be karhaye takhribi mizanand az jomle bomb gozari va terur va Bad tar az hame be komake sadame bisharaf be khake Iran hamle mikonan monafegh hastand va harchi sareshun biyad hagheshune
Gérer

4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Setare Soheyl
به نظر من هم مجاهدين مثل جمهورى اسلامى حتى بدتر از ج ا براى بودن احتياج به بحران شهيد و عزادارى دارند. هويت سيستم هاى مذهبى همينه. با بانو ستاره تهران موافقم.
Gérer

3 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Voir la traduction
Faezeh Sojodi
دوستان باور کنید یک سازمان سیاسی, با ان همه کبکبه ,دبدبه این بار گویا غیر از کمر بستن به قتل اعضایش (ساکنین لیبرتی ) کمر به قتل خانوادههای نگران بسته ,, تو گویی داره با همه ما لجبازی میکنه ,,این همه سقوط ,وقاحت ,,شقاوت فقط از یک فرد روانپریش بر میاد یک , سیکوپات ( در مورد سیکوپات بخوانید شباهت ها را با رهبری و زیر رهبری میبینید )
Gérer

3 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Arash Pirouz
چون فعلا كشته هاى جديد و خون تازه ريخته شده براى تبليغات و عزاداريشان وجود ندارد خوب مجبورند براى خالى نبودن عريضه و سوژه براى عزادارى از كشته شدگان ٤ ماه پيش استفاده كنند تا خدا ببينيم چه ميخواهد كه اميد وإرم چشمه خون تازه براى مجاهدين كور شده و در قحطى كشته و خون به سر برند آمين رب العالمين
Gérer

3 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Efat Eghbal
با این وجود هموطنان چه باید بکنند که متهم به سکوت نشوند و بدون اینکه مورد رگبار تهمت و توهین قرار بگیرند، در جهت انتقال ساکنان لیبرتی کمک کنند؟ در جایی که اطلاعیه های توهین و تهمت به منتقدین همچنان در راس تمامی سایت های مجاهدین و هوادارانشان قرار دارد و به کرات تکثیر میشود. به نظر میرسد که ارجحیت تبلیغی مجاهدین بین نجات جان ساکنان لیبرتی و تهاجم به منتقدین ... همچنان بر تبلیغات منفی علیه منتقدین باشد!
Gérer

3 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Anahita Tanha
ما هم نفهمیدیم مشکل کجاست؟
Gérer

3 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
Atefeh Eghbal
آناهیتای عزیز، مشکل همان اطلاعیه های پنهانی است که بعد هم کم کم از سایت های فرعی هم ناپدید شده اند! چرا داده شده؟ چرا حذف شد؟ معلوم نیست! اینها هم که جز خدا به کسی پاسخگو نیستند! خدا هم که فعلا نقد نیست که به او پاسخگو باشند ...
Gérer

3 ans
J’aimeAfficher plus de réactions



J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
Commentaires
J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
Commentaires
J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
Commentaires
Arash Pirouz
به یمن انقلاب ایداولژیک دنیا خبر دار نشد که چه بر سر بچه های اشرف و لیبرتی آوردیم ( قسمتی از نامه خانم برگزیده به رهبرش )
Gérer
4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions
J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
Commentaires
مستانه ایروانی‎ a partagé votre photo.
هدف اطلاعیه های هشدار دهنده مجاهدین در رابطه با لیبرتی چیست؟
هدف از اینگونه اطلاعیه ها چیست؟ اطلاعیه هایی که در سایت های اصلی مجاهدین درج نمیشوند و فقط در سایت های هواداران بصورت محدود بازتاب می یابند! اطلاعیه هایی که نوشته میشوند ولی بسرعت پشت سر مخفی میشوند تا عمومی نگردند! کارکرد این اطلاعیه ها در کجاست؟ از روز 6 ژانویه تا امروز مجاهدین سه اطلاعیه هشداری داده اند که با استناد به آن میتوان شرایط کمپ لیبرتی را بسیار بحرانی و نگران کننده دانست. اما درج نشدن این اطلاعیه ها در ...
Afficher la suite
J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
Commentaires
Fara Bahar a partagé votre photo.
سئوال این است اگر این اخطارها جدی است و واقعیت دارد چرا مجاهدین در درجه اول آنرا در همه رسانه های تبلیغی خود در صدر اخبار قرار نمیدهند و حول آن بسیج نمیشوند !؟ اگر حمام خونی که مجاهدین هشدار میدهند واقعی است چرا تظاهرات ها و آکسیون هایی که دو روز پیش برگزار شده نه بر محور " حمام خون" بلکه برای بزرگداشت کشته شدگان در حمله لیبرتی که 4 ماه از آن میگذرد میباشد!؟ به تیتر سایت های مجاهدین در رابطه با آکسیون های اخیر توجه کنید، آیا در آنها اعتراضی به حمام خون هشدار دهنده در اطلاعیه مجاهدین می بینید؟ :
J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
Commentaires
J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
Commentaires
Hamid Ashtari a partagé votre photo.
اطلاعیه هایی که در سایت های اصلی مجاهدین درج نمیشوند و فقط در سایت های هواداران بصورت محدود بازتاب می یابند! اطلاعیه هایی که نوشته میشوند ولی بسرعت پشت سر مخفی میشوند تا عمومی نگردند! کارکرد این اطلاعیه ها در کجاست؟ از روز 6 ژانویه تا امروز مجاهدین سه اطلاعیه هشداری داده اند که با استناد به آن میتوان شرایط کمپ لیبرتی را بسیار بحرانی و نگران کننده دانست. اما درج نشدن این اطلاعیه ها در سایت های اصلی مجاهدین مانع می شود که بتوان واقعیت امر در کمپ لیبرتی را بیطرفانه بررسی کرد . و دقیقا به همین دلیل است که افکار عمومی این هشدارها را از جانب مجاهدین جدی نمیگیرد!
J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
Commentaires
J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
Commentaires
J’aimeAfficher plus de réactions
Commenter
Commentaires

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر