این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ دی ۲۳, دوشنبه

سفر بانکی مون به بغداد


امروز دبیرکل سازمان ملل متحد " بانکی مون" برای یک سفر دو روزه وارد بغداد شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه بانکی مون، طی سفر خود دیدارهایی با وزیر امور خارجه عراق " هوشیار زیباری" ، معاون رئیس جمهور عراق " خضیر خزایی" ، رئیس پارلمان " اسامه نجفی" و رئیس کمیسیون برگزاری انتخابات آینده عراق خواهد داشت.
دبیرکل سازمان ملل در یک نشست خبری با نوری المالکی نخست وزیر عراق گفت که برای رسیدن به یک انسجام سیاسی و اجتماعی، هیچ کس در عراق نباید کنار گذاشته شود.
آیا بانکی مون به وضعیت ساکنان لیبرتی و انتقال فوری شان از عراق در دوران سفر خود خواهد پرداخت؟کمپین ما از دبیرکل سازمان ملل متحد درخواست میکند با ساکنان لیبرتی دیدار کرده و با کشورهای عضو سازمان ملل یک راه حل جدی برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث ارائه دهند. وضعیت ساکنان لیبرتی در عراقی که به آشوب کشیده شده، بسیار نگران کننده گزارش شده است.
عاطفه اقبال - 13 ژانویه 2014
از طرف کمپین برای انتقال ساکنان لیبرتی به کشور ثالث
رونوشت به : دبیرکل سازمان ملل بانکی مون



1 commentaire
Commentaires
Anzan Pars Anzan
سپاس فراوان از سوی همگان..افراد اسیر لیبرتی..خانواده های جگرخون شده و مردم ایران از شما عاطفه گرامی به همه دوستان و خانواده بگویید به شما یاری داده نامه بدهند این ها را نجات دهید...
Gérer
4 ans
J’aimeAfficher plus de réactions








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر