این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۰ فروردین ۲۲, دوشنبه

چراغ سبز برای حمله به اشرف!


سخنگوی ارتش آمریکا روز شنبه اعلام کرد: دولت عراق به مسدود کردن ارسال کمکهای انساندوستانه آمریکا به تبعیدیان ایرانی به اشرف ادامه می‌دهد” به این سخنگوی ارتش آمریکا باید گفت : لطف کنید و چراغ سبز برای حمله به ساکنان بیدفاع اشرف ندهید لازم نیست که بعد از کشتار بیرحمانه سی و سه انسان، صدقه به بازماندگان آنها بدهید. من نمیدانم چرا آمریکا در لیبی آنچنان با دست باز بر علیه دولت قذافی عمل میکند ولی اینجا مودبانه منتظر اجازه عراقی هایی که کشورشان تحت اشغال خودش است! برای رساندن کمکهای انسانی به بچه های اشرف مانده است. حداقل دروغی بگوئید که قابل هضم باشد.

عاطفه اقبال-11 آوریل 2011


کامنت ها در فیسبوک

Commentaires
Javad Shafaei
متاسفانه آمريكا تنها چیزی که ندارد ضوابط اخلاقی است و برای مجاهدان ومبارزان و كلا ستمدیدگان راهی جز فدا و از خودگذشتگی باقی نمی‌گذارد 
گویی الهه تکامل نیز چاره ای ندارد جز آنکه شراب خود را در کاسه سر شهیدان بنوشد. اشغالگران «چه پنهان وچه آشكار» مثل همه
 قاتلان جنایت  خود را حاشا کرده و به گردن قربانیان مي اندازند و همه جا جار مي زنند که آنها بودند كه به ما حمله كردند. بگدريم.باید رنج و شکنج هزاران انسان مبارزی را که در جنگ سرنوشت ساز در دفاع از اشرف كه به نظر من فقط دفاع از يك قطعه خاك نيست بلكه سياسي ونظامي وميهن پرستانه نيز مي باشد گرامي بداريم وباز يادكساني كه از پس نامردمي هاي اين دوران و ستم دوران برآمدند به یاد آوریم و خاطره همه کسانی را که سودایی جز آزادی و نفی استثمار نداشتند گرامی بداریم.ديدن اين عكسها آدمي را از خود بي خود ميكند وبه همه كساني كه در را آزادي خلقشان از همه چيز خود گذشتند درود مي فرستد.
Atefeh Eghbal
جواد عزیز من با این حرف که برای مجاهدان و مبارزان راهی جز فدا و از خودگذشتگی یعنی کشته شدن و باز هم کشته شدن راهی باقی نمانده مخالفم . همیشه مخالف بوده ام. به نظر من راه بیرون رفتن از بن بست همیشه جلوی روی ما میباشد. یادم هست زمانی آقای رجوی خطاب به مجاهدین گفته بود : مگر شما را از سر راه بدست آورده ام که باین راحتی از دست بدهم. یا در پیام دیگری بعد از اشغال اشرف باز تاکید کرده بود : ما در عراق بدنیا نیامده ایم که در عراق از بین برویم. یا باز هم در پیامی دیگر : وای اگر مویی از سر یکی از بچه های اشرف کنده شود. این گفته ها همه الزام عملی دارد که اینجا باید نشان داده شود. امروز صحبت نه بر سر یک موی یکی از بچه های اشرف بلکه بر سر جان نزدیک به 3400 انسان است.
Mory Goodarzi
Mory Goodarzi
مگر نظامیان آمریکایی نزدیک کمپ اشرف نمی باشند؟ مگر هیلکوپتر نظامی ندارند واز این طریق نمی توانند امداد وکمک رسانی کنند؟ اگر ارتش عراق اینقدر قوی می باشد که می تواند مانع خدمات رسانی نیروهای نظامی آمریکائیان به کمپ اشرف شوند . پس چرا به جای مبارزه و جنگیدن با اشغال گران نظامی تسلیم شدند و در سرکوب مردم معترض عراق همسنگر شدند تا عراق تبدیلبه باتلاق و جولانگاه پاسداران سپاه قدس و حیات خلوت حاکمان جنایتکار ایران شود؟
Javad Shafaei
Javad Shafaei
با سلام. درست متوجه نشدم اگه امكان داره مقداري اونو باز كن .راستش راه برون رفت رو نمي فهمم آيا مقاومت وپايداري بچه ها واز خود گذشتگي انها بي ثمر است؟ راستي راه برون رفت ازاين بن بست كه البته از نظر من بن بست نيست بلكه تداوم همان به زير كشيدن ميراث خوران خميني مي باشد. وگر نه دليلي ندارد كه دوبار وهر بار اين چنين خون بار دشمن از ما بكشد.ايا به نظر شما ماندن در اشرف اشتباه است؟ اگر امكان داره اونو بيشتر باز كنيد . راستش الان دارم آماده ميشم برم تظاهرات تا بعد.
Atefeh Eghbal
جواد عزیز با سلام، من فکر میکنم که جواب ها در صحبت های آقای رجوی که در بالا آورده ام میباشد. همانطور که گفتم این صحبت های اقای رجوی است و نه من. ولی من فکر میکنم که الزام عملی آن در حال حاضر است که مشخص میشود. حتما که الان باید بیشترین انرژی را گذاشت تا حمله به اشرف قطع شود و امنیت بچه ها تامین گردد و بخصوص در رابطه با مجروحان اقدام جدی شود ولی به نظر من وقتی آقای رجوی صراحتا در ابتدای حمله آمریکا به اشرف میگوید که ما در عراق بدنیا نیامده ایم که در آن از بین برویم و هر وقت لازم باشد از عراق بیرون میرویم . راه برون رفت از این مسئله را نشان میدهد ولی مهم این است که در شرایط فعلی به این راه حل بیندیشیم و نگوئیم که راه حل فدا کردن نزدیک به 3400 مجاهد در اشرف است
Atefeh Eghbal
گفته ای که پس چرا میراث خواران خمینی به بچه ها حمله میکنند و آنها را در عراق میکشند. من فکر نمیکنم این دلیل برحق بودن یک سیاست باشد. تا جایی که یادم هست خمینی و خمینی صفتان به خون مجاهدین و مبارزین این میهن تشنه بوده اند و در هر کجا که دستشان رسیده به آنها رحم نکرده اند. جه در زندانها، چه در قتل های زنجیره ای، چه در کردستان، چه در ترورهای خارج کشور از جمله قاسملو ، کاطم رجوی و .... کم نگذاشته اند. پس دشمنان مطمئن باش در هر جا که دستشان برسد از خدایشان هست که بچه ها را بکشند. ولی این دلیل نمیشود که بچه ها حاضر و آماده و بی سلاح در تیر راس دشمن قرار گیرند تا آنها قتل عامشان کنند.
Atefeh Eghbal
من اینها را در جواب سئوال خودت نوشتم و لی فکر میکنم که در حال حاضر باید با هر آنچه که میتوانیم از بچه های اشرف دفاع کنیم تا امنیت آنها تضمین شود.بخصوص در رابطه با مجروحین که هر آن تهدید مرگ دارند باید اینها را ناچار کرد که مجروحین را به بیمارستان برسانند و آنها را مداوا کنند. باید اطمینان حاصل کرد که دیگر به بچه ها حمله نخواهند کرد. باید به هر شکل که می توانیم با رسانه ها و ارگان های بین الملی تماس بگیریم و نگذاریم که در سکوت کار خودشان را پیش ببرند. اینها کارهای اصلی در شرایط فعلی است
Mory Goodarzi
Mory Goodarzi
به نظر من مسئله ماندن در عراق یا برون از آن موضوع ثانویه است .زیرا که موضوع مبارزه وجدی و خطری بودن با رژیم مهم و موضوع اصلی است که هر جا باشد خطر دارد نمونه ترور های برون از کشور به جز عراق می باشد . بنابراین مشخص است که اشرف چون نقش اساسی و جدی تر کانون مبارزه با رژیم دارد لذا خیطر بیشتری هم متوجه اش می باشد . طوریکه اعضای خانواده های شان در ایران و زندان اوین با خطر جدی مواجه می باشند . بنابراین ضمن دفاع کردن از مجاهدین اشرف می بایست بطور جدی هر چه بیشتر توطئه های رژیم جنایتکار و حامیانش و سیاست زد و بند و مماشات گری را فاش و رسوا کرد تا ضریب خطر کاسته شود.
علیرضا تبریزی
علیرضا تبریزی
با سلام خدمت خانم عاطفه اقبال، ضمن اینکه تمام کامنت های شما را لایک زدم، که نشان از این دارد من هم به نوبه خودم گفته های شما را تائید می کنم، همانطور که بدرستی بدان اشاره کرده اید قرار نیست بجه در یک نبرد نابرابر و بدون سلاح خودشان را دستی دستی در تیررس دشمن قرار دهند، اتفاقا همین چند روز پیش به همین جمله آقای مسعود رجوی که فکر می کنم اولین پیام صوتی ایشان بود بعد از حمله آمریکا به عراق در تظاهرات بلژیک پخش میشد. در آن گوشزد کرده بود که اگر یک مو از اشرفیان کم شود، که البته با تأکید بر همت خانم مریم رجوی و هواداران مجاهدین خلق و شخصیت های برجسته سیاسی طرفدار ایران آزاد، و وجود و تأکید بر قوانین حقوق بشر و وجدان انسانها این پیام را ارسال نمود، در حقیقت این پیام بغیر از اینکه یک بار سیاسی داشت، یک بار حقوقی و انسانی هم بود، گلی بود که در حقیقت بر سر کسانی که داعیه حقوق بشر دارند، زد. من فکر می کنم همان اندازه که من و شما و بقیه می دانیم، همانقدر هم آقای مسعود رجوی و خانم مریم رجوی وقوف کامل دارند: حقوق بشری که اروپا و آمریکا سنگش را بر سینه می کوبند، کشکی است در کاسه خیانت به انسانیت می سایند. چرا؟ چون وقتی مناسبات وقتی بر سر نفت است، فعلا سرمایه ملی مردم هم دست یک مشت کلاش و دزد و تروریست است، تمام وزرای امور خارجه کشورهای اروپایی و آمریکا، حاضر می شوند خودشان اولین ناقض حقوق بشر شوند، که مجاهدین را در لیست تروریستی "خود تروریست شان" بگذارند؛ تا با چاقوی حقوق بشر سر مجاهدین را ببرند. نتیجه این عمل هار شدن بیشتر سگ ولایت فقیه است، که علی رغم تحریم بازی های آمریکا علیه ایران، آمریکا بعد از ابقای مجاهدین در لیست تروریستی اش، سومین کشور طرف معامله با کثیف ترین و دیکتاتور ترین،تروریسترین دولت دنیا یعنی رژیم ایران است. در این صورت که دست مجاهدین و شورای ملی مقاومت در پوست گردوی لیست هست، فکر نکنم تاکنون هیچ گروه سازمان یافته و یا سازمان نیافته این همه وقت و انرژی صرف کرده باشند تا با زبان خودشان یعنی" قانون" تلاش کرده باشند تا بتوانند زنجیر لیست را پاره کنند، که جلو گیری شود از همین فجایعی که در اشرف رخ میدهد. اما دنیای سرمایه داری و دنیای استعمار شکلش را برده پشت نقاب حقوق بشر پنهان کرده است. نتیجتا، وقتی اکثریت ایرانیان با رفتن شان به ایران در حقیقت مهر تائیدی میزنند به مشروعیت رژیم و لیست تروریستی آمریکا و اروپا، بهتر از این همه نمی شود انتظار داشت. نرفتن به ایران نشانه و تائید هوادار بودن از مجاهدین نیست
Javad Shafaei
Javad Shafaei
با سلام مجدد.نمي دانم فيلم شهدارا ديدي يا نه؟ ديوانه كننده است فقط اين را بگويم كه نبايد يقه دشمن اصلي را ول كرد. منهم مثل بقيه بچه ها همين نظر را دارم كه اگر چراغ سبز آمريكا نبود مزدوران آخوندها نمي توانستند اين جنايت وحشتناك را انجام بدهند.بگذريم.متاسفانه آمريكا تنها چیزی که ندارد ضوابط اخلاقی است و برای مجاهدان ومبارزان و كلا ستمدیدگان راهی جز فدا و از خودگذشتگی باقی نمی‌گذارد 
گویی الهه تکامل نیز چاره ای ندارد جز آنکه شراب خود را در کاسه سر شهیدان بنوشد. اشغالگران «چه پنهان وچه آشكار» مثل همه قاتلان جنایت خود را حاشا کرده و به گردن قربانیان مي اندازند و همه جا جار مي زنند که آنها بودند كه به ما حمله كردندولي ما باید رنج و شکنج هزاران انسان مبارزی را که در جنگ سرنوشت ساز در دفاع از اشرف«اين بحث مفصل دارد» كه به نظر من فقط دفاع از يك قطعه خاك نيست بلكه سياسي و استراتژيك وميهن پرستانه نيز مي باشد گرامي بداريم وباز يادكساني كه از پس نامردمي هاي اين زمانه و ستم دوران برآمدند به یاد آوریم و خاطره همه کسانی را که سودایی جز آزادی و نفی استثمار نداشتند گرامی بداریم.ديدن آن فيلم شهدا ويا همين عكسهايي كه بالاي همين موضوع است آدمي را از خود بي خود ميكند وبه همه كساني كه در را آزادي خلقشان از همه چيز خود گذشتند درود مي فرستد.
Fatemeh Darrodi marg bar amrica, az tahe delam faryad mizanam !!
Mehri Farshad Motassefaneh az bin raftan jan 3400 nafar ensan hich chizi ro dar siasat Amrika ya sayer keshvarha avaz nakhhad khard. Faghat khodeh ma Iraniha hasstim keh bayad talash konim va khasstar jayee amn barayeh in afrad bashim va montazeh gatle am tami ounha ba essm shahid dar rah azadi nabashim.
Mehri Farshad Neghah dashtan 3400 irani dar aragh be mana az bin raftan tak tak anhasst chizi keh beh naf regim konooni iran va Amrika va sayer abarghodratha mibashad.
Atefeh Eghbal
جواد عزیز بله فیلم شهدا را یک به یک دیده ام و از ناراحتی بخود پیچیده ام مثل تک تک شما. ولی من آن الهه تکاملی را که بقول شما بخواهد در کاسه سر چهای این میهن مثل ضحاک مار دوش خون بنوشد را قبول ندارم و برایش پشیزی ارزش قائل نیستم و بنظرم او نه الهه تکامل که الهه نفرت و خون و نیستی است. این چه منطقی است که برای تکامل ما فقط و فقط باید خون بدهیم و آمریکا و اروپا و خامنه ای و مالکی عشقش را بکنند. من اصلا این منطق را قبول ندارم..
Atefeh Eghbal
آری فدا در صورتی که راه چاره ای نباشد مثل مورد محسن دکمه چی یا علی صارمی یا هزاران شهید در زندان معنی پیدا میکند ولی در این رابطه باید حداکثر تلاش ما نجات این بچه ها باشد و نه شهید پروری و تشویق به شهادت و فدا و از دست دادن تک تک بچه ها . من فکر نمیکنم که خود مجاهدین هم چنین منطقی را قبول داشته باشند
Atefeh Eghbal
بنظر من بیرون کشیدن این بچه ها با فشار حداکثر روی آمریکا و اروپا برای پذیرفتن آنها نه تنها شکست نیست بلکه اوج آگاهی مجاهدین را می رساند. ما مبارزه را با همه شکست ها و پیروزی هایش پذیرفته ایم. مجاهدین هر جا که عقب نشینی کرده اند بعد پر قدرت تر از جا برخاسته اند. در این مورد هم مطمئن هستم که همینطور است و با یک عقب نشینی تاکتیکی و بیرون آمدن بچه ها هزاران راه جدید در جلوی پای مجاهدین و همه مبارزین گشوده خواهد شد
Efat Eghbal
بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم ...فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم
Farhad Aazami
Farhad Aazami nang o nefrin bar inha , khejalat ke nemikeshand ,nishe Aghrab na az rahe kine ast balke eghtezaye Tabiatash inChenin ast,
Sharon Parse Afarin dokhtare bahoush ,hameye in atish ha az hamin Amrikaye zena zadeh dar miad .


Atefeh Eghbal
دفاعی را که آنروز هواداران بسیار نزدیکشان از ماندن در اشرف و کشته شدن نفرات در آن بعنوان فدا بنا به خط تشکیلاتی می کردند را امروز آگاهانه فراموش کرده اند و سعی می کنند از ذهنها بزدایند. امروز مارش پیروزی برای انتقال میزنند در حالیکه بیش از شش سال کمپین انتقال را به هر شکل ممکن سعی کردند سرکوب کنند و تهمت بزنند. براستی اگر کمپین انتقال نبود امروز کشته شدگان در اشرف و لیبرتی بسیار بیشتر از اینها بود. کمپین شعار انتقال را در دست گرفت درست زمانی که مجاهدین شعار ماندن در اشرف و کشته شدن را میدادند و میگفتند که چاره ای جز این نداریم! کمپین شعار انتقال را روی میز گذاشت و به مجاهدین تحمیل کرد تا نهایتا گرچه بسیار دیر ولی زیر بار آن بروند. بر تمام کسانی که از کمپین حمایت کردند درود 11avril 2017




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر