این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۱ دی ۴, دوشنبه

از مجموعه خبرهای مرگ : بهروز رحیمیان

با کمال تاسف یکی دیگر از ساکنان لیبرتی بنام " بهروز رحیمیان" از اهالی مازندران امروز ساعت 12 ظهر بوقت بغداد دچار سکته قلبی شد و جان سپرد. قبل از او همسر و سه برادرش بدست جمهوری اسلامی کشته شده بودند. بهروز در نامه ای که در نوامبر گذشته نوشته به کارشکنی های ماموران عراقی در رابطه با بستری شدنش در بیمارستان و رسیدگی های پزشکی اشاره کرده بود. به خانواده رحیمیان البته اگر هنوز کسی از آنها باقی مانده باشد درگذشت بهروز را تسلیت می گویم.
سکته قلبی بهروز بار دیگر زنگ های خطر را در رابطه با ساکنان لیبرتی و اشرف در زیر فشار فوق العاده بالا در عراق به صدا در می آورد. ماندن در عراق بعد اشغال عراق توسط آمریکا تا کنون به قیمت جان تعداد زیادی از فرزندان این مرز و بوم که به سودای آزادی به آنجا رفته بودند انجامیده است. اینکه هنوز سازمان ملل نتوانسته برای انتقال این نفرات به کشور ثالث راه حلی پیدا کند سئوال برانگیز است.. آیا براستی در این زمینه تلاشی صورت میگیرد؟ اگر آری .. چرا در مورد چگونگی آن حتی به خانواده ها هیج خبری از هیج طرف داده نمیشود!؟ از طرفی این سئوال همیشگی همچنان بی جواب مانده است که چرا مجاهدین در رابطه با اقدامات احتمالی شان در رابطه با انتقال ساکنان لیبرتی به کشور ثالث هیچ خبری منتشر نمی کنند ؟ چگونه است که در هیچ کدام از اطلاعیه هایی که مداوم در رابطه با به رسمیت شناختن لیبرتی به عنوان کمپ پناهندگی داده میشود به مسئله انتقال این ساکنان اشاره ای نمیشود! چرا خانواده ها در بی خبری مطلق از وضعیت عزیزانشان در عراق قرار دارند؟ گفته بودند که خارج شدن از لیست تروریستی راهگشای انتقال ساکنان به کشور ثالث میباشد ولی هنوز هیچ راهگشایی در این رابطه دیده نشده است!! 

این سئوالاتی است که تا به امروز پاسخی نگرفته است
در پشت پرده چه میگذرد؟ این بازی های سیاسی در رابطه با زندگی انسانها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

عاطفه اقبال - 24 دسامبر 2012


Commentaires
Atefeh Eghbal
بله همینطور است احمد عزیز.. جای تاسف دارد و سئوالات بسیار و بی پاسخ در طول زمان!!
Gérer

5 ans
Sia Mosala
روحش شاد
Gérer

5 ans
Al Noori why you are questioning the victim? it doesn't seems that you are reading the press releases. I am completely disappointed by your comment.
Gérer

5 ans
Babak Azadyar
.مجاهدین هرگز یاری را تنها نگذاشته اند و الزاما نباید هر قدمی را که برمیدارند با همه در میان بگذارند! اخباری اینچنین دل هر انسانی را بدرد می اورد.من هم عزیزی در لیبرتی دارم و مثل شما نگران هستم ولی یادتان نرود طلبکاری از مجاهدن اب به اسیاب رژیم ریختن است صبور باشید!
Gérer

5 ans
مازیار ایزدپناه

منطق برخی از دوستان ما بسیار عجیب است! ظاهرا هیچ سوالی را بر نمی تابند و حتی پرسشی ساده چون " چگونه است که در هیچ کدام از اطلاعیه هایی که مداوم در رابطه با به رسمیت شناختن لیبرتی به عنوان کمپ پناهندگی داده میشود به مسئله انتقال این ساکنان اشاره ای نمیشود! چرا خانواده ها در بی خبری مطلق از وضعیت عزیزانشان در عراق قرار دارند؟" را آب به آسیاب رژیم ریختن می دانند. واقعا که ..... !
Gérer

5 ans
Ali N Fard
فکر می‌کنم یکی‌ از کارهایی که می‌شه کرد شکایت خانواده‌ها از سازمان به مراجع بین‌المللی هست شاید که از این طریق ارتباط با بچه‌ها در زندان لیبرتی بر قرار شود به هر حال اینها اسیر افکار فرقهٔ یی و سکت گرای رهبران پیدا و ناپیدای مجاهدین هستند
Gérer

5 ans
Efat Eghbal
همیشه شنیده بودیم :گر صبر کنی زغوره حلوا سازی ...دروغ چرا صبر بتوان بینهایت کردیم و چشمهای در انتظار دیدن عزیزان بسیاری از خانواده ها هم در اثر صبر بسمت نابینائی میرود ، اما حلوا که نه ، بجایش نگرانی و غم و اندوه و خبر از دست دادن عزیزانی که سودائی جز آزادی میهن در سر نداشتند نصیبمان شد ..ننگ بر این روزگار چند پهلو
Gérer

5 ans
Atefeh Eghbal
آقای بابک آزاد یار، اتفاقا مشکل در اینجاست که مجاهدین در مواقع دیگر هر قدمی که انجام میدهند را با همه در میان میگذارند. از آب خوردن آن شهردار یک شهر دور افتاده در ناکجاآباد... یا آن شیخ عراقی در خرابه های عراق.... یا از مسافرت های استونی.... یا ربوده شدن یک قاشق ....صندلی و ...در جریان انتقال به لیبرتی....و کشف آشغال در فضای بیرون لیبرتی.... ولی وقتی جای سخن گفتن یا سئوال کردن از اصل مطلب که انتقال ساکنان لیبرتی از جایی که خودشان آنرا زندان میدانند به کشور ثالث میشود، ناگهان این مسئله تبدیل به یک راز بزرگ میشود که نباید اساسا از آن سخن گفت! نمیدانم کدام مسئله اهمیتش بیشتر است!؟ خانواده ها چقدر باید انتظار بکشند تا بلکه خبری از عزیزانشان در عراق که سالهاست آنها را ندیده اند، داشته باشند! این چه تلاش و قدمی است که باید بقول شما! این چنین در خفا صورت بگیرد ؟
5 ans
Faezeh Sojodi aya liberty,,ashraf jadid khahad bod?? goya talash vase hamine
Gérer

5 ans
Atefeh Eghbal
بله حسین عزیز متاسفانه این خواسته هرگز مطرح نمیشود. گویا اساسا خروج از عراق مطرح نیست. و حرف زدن از آن گناه کبیره محسوب میشود.
Gérer

5 ans
Al Noori Over 60 people were killed in Syria yesterday (Air strike). Using your logic, we should blame the opposition for this massacre and other massacres happening in Syria. They should put their arm down and surrender to Asad to prevent further genocide. Atefeh Eghbal, until this moment, I had respect for you. That respect is gone.
Gérer

4 ans
Majid Bidar
!!!
خانم عفت اقبال گرامی!
بقول شما حلوا که هیچ، نگرانی و غم و اندوه و خبر از دست دادن عزیزان یک طرف، چماق و دشنه و فحش و "مزدور اطلاعاتی" و ... از طرف دیگر!

روزگار وحشتناک عجیب و غریب و چند پهلویی است!
عاطفه عزیز! ظاهراً گناهان کبیره شما همچنان ادامه داره! و دیگه احترامتون رو از دست داردی و از چشم این یکی بابا هم افتادید!
جناب!حالا کی گفته که در مقابل ملاها باید تسلیم شد و کوتاه اومد؟ نکنه اینم کادوی جدید نوئل یا کریسمس تونه! از پرسش و پاسخ تون دراومده؟
عجب!
...
Gérer

4 ans
مازیار ایزدپناه
از نقطه نظر فرم جناب" النوری" شما ظاهرا از شدت عشق به اپوزیسیون مجاهدین خلق پارسی خوانی را آموخته اید که البته بسیار خوب است لیکن برای نظر دادن اینچنینی خوبتر می بود اگر اندکی هم پارسی نوشتنن می آموختید .

امّااز نقطه نظر معنی به هر زبان که 
بخوانید و بنویسید بر کسی پوشیده نیست که آنچه استاد ازل گفت بگو می گویید!
در ضمن فکر می کنم که حتما قصدتان جوک گفتن است هنگامی که شرایط مجاهدین اسیر در لیبرتی را با اپوزیسون سوریه مقایسه کرده اید که خوب باید گفت جوکتان بسیار لوس و بی مزه بود!
Gérer

4 ans


Commentaires

Amrollah Ibrahimi
روحش شاد و یادش گرامی باد





4 ans
Sabri Hassanpour
ضمن همدردی با خانواده این عزیز باید عرض کنم عاطفه عزیز پشت پرده هیچ خبری نیست جز انکه تصمیم به نگهداشتن این عزیزان در ان محیط میباشد و گرنه اگر روزی یک نفر را پس از سقوط صدام بیرون میاوردند تا کنون همه امده بودند و بنا به تجربه و مشاهدات سازمانی با طول و عرض مجاهدین پشت خروج نمیماند مگر انکه خود بخواهد

Gérer

4 ans





Fariba Rad a partagé votre photo.
Farhaad Mahdavi a partagé votre photo.
Homa Abdi a partagé votre photo.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر