این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۲ خرداد ۱۵, چهارشنبه

یک سئوال : اطلاعیه مجاهدین و درخواست سخنگوی دولت


یک سئوال : مجاهدین امروز اطلاعیه ای داده اند مبنی بر محکومیت سخنان دو روز پیش مرضیه افخم سخنگوی دولت در مورد استرداد مجاهدین... من هر چه گشتم در سخنان روز سه شنبه افخم چنین درخواستی ندیدم و البته این درخواست با همین کلمات که در اطلاعیه مجاهدین آمده در تاریخ 30 اردیبهشت مطرح شده ولی در نشست خبری دو روز پیش من در این رابطه چیزی ندیدم . اگر کسی منبع این موضع گیری سخنگوی دولت را در نشست خبری سه شنبه 13 خرداد دارد لطفا برای من بفرستد. با تشکر
عاطفه اقبال- 15 خرداد 93
- جالب اینجاست که تمام این لینک ها را بعدها از سایت هایشان پاک کرده اند.

Atefeh Eghbal
Atefeh Eghbal
دوستان لطفا کمک کنید برای پیدا کردن منبع این نشست خبری؟ و اینکه آیا چنین درخواستی دو روز پیش دوباره صورت گرفته یا نه؟ با تشکر
Gérer
4 ans · 
Reza Khosh Kerdar
Reza Khosh Kerdar
من نشست خبری را در روزنامه های دو روز پیش نگاه کردم حداقل در روزنامه ها چنین درخواستی نبود. این درخوست مربوط به نشست خبری قبلی است.
Gérer
4 ans · 
Atefeh Eghbal
Atefeh Eghbal
از دوستانی که در صفحه کمپین در رابطه با منبع این خبر و روشنگری حول آن تلاش کردند متشکرم.
Gérer
4 ans · 
Frogh SA
Frogh SA
من هم یه سوال دارم چرا این خانواده‌هایی‌ که عزیزانشون تو عراق دست رجوی اسیرن جلوی کاخ رجوی تو فرانسه بست نمیشینن که صداشونو به همه جا برسونن؟؟؟ 

خدارو شکر من یه خواهرزاده اونجا داشتم که چندین ساله پیش نجات پیدا کرد ولی‌ اگه من کسیو اونجا داشتم دره مق
ر رجوی رو از جاش میکندم و کاخشو رو سرش خراب می‌کردم , ولی‌ موندم تو کار این خانواده‌ها چرا اینکارو نمیکنن آخه، یعنی‌ انقده از این زن (باد کنک رنگارنگ ) میترسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ملت با پخش سنگسار سکینه از سنگسار شدن اون جلو گیری کردن ولی‌ این خانواده‌های بی‌ بخار مجاهدین تو خارج همش دارن گریه و زاری می‌کنن که عزیزم اونجاست ولی‌ کاری هم نمی‌کنن خوب کاری بکن، با گریه کردن که کاری نمی‌شه کرد، منتظرین جسدشنو بهتون تحویل بدن؟؟؟؟ تا اینجوری نشده عزیزان تونو نجات بدین والا این رجویی رو که من می‌شناسم عمرن اگه بذاره که عزیزانتون آزاد بشن
Gérer
4 ans · 
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر