این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۱ اسفند ۱۱, جمعه

مریم رجوی خواستار انتقال ساکنان لیبرتی به آمریکا شد


به گزارش خبرگزاری فرانسه خانم مریم رجوی روز پنج‌شنبه گذشته با اشاره به تهدیداتی که در عراق ساکنان لیبرتی و اشرف را تهدید میکند خواستار انتقال آنها به آمریکا شد. خانم رجوی در ادامه گفت : در غیر اینصورت آنها باید به کمپ اشرف بازگردانده شوند.

خوشحالم که خانم رجوی خواسته خروج از عراق را اینبار به عنوان اولین خواسته مجاهدین مطرح کرده و کمپ اشرف را به عنوان راه حل جایگزین پیشنهاد کرده است. امیدوارم کسانی که با این کمپین به علت درخواست خروج از عراق مخالفت هیستریک نشان دادند به این موضع گیری با دقت توجه کنند. براستی کمپین ما در درخواست بحقش برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی و اشرف به کشور ثالث مخالف منافع چه کسی است و چه کسانی در مخالفت سازمان یافته با آن نقش بازدارنده را بازی میکنند!؟
عاطفه اقبال - 1 مارس 2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر