این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۰ تیر ۳۰, پنجشنبه

عاطفه اقبال: حمایت از موضعگیری خانم رجوی در مورد پذیرش انتقال ساکنان اشرف


من از موضع گیری خانم رجوی در مورد پذیرش ملاحظات دیبر کل سازمان ملل و درخواست انتقال ساکنان اشرف به کشور ثالث حمایت میکنم. چنانچه از روز اول کرده ام. امیدوارم کسانیکه تا بحال انتقال ساکنان اشرف را خط قرمز، همسو شدن با رژیم قلمداد میکردند و خواستار ماندن ساکنان اشرف در عراق به هر بهایی - یعنی حتی به قیمت کشته شدن آنها - بودند الان پیام را بصورت روشن گرفته باشند و دیگر نگویند که این موضعگیری خانم رجوی هم سیاسی است و اشرف ماندگار است و اشرف باید بعنوان کانون استراتژیک نبرد حفظ شود و و و.. همچنین امیدوارم که در این راستا گامهای عملی از طرف مجاهدین و شورای ملی مقاومت برداشته شود. و درخواست انتقال ساکنان اشرف در برابر طرح جابجایی آمریکا در راس خواسته های تحصن کنندگان و مجاهدین قرار بگیرد و در این راستا از مجاهدین و شورای ملی مقاومت میخواهم که کمپین انتقال ساکنان اشرف را راه اندازی کنند تا همه ارگانیزاسیون های حقوق بشری و تمام افرادی که مایلند در این رابطه کاری بکنند بصورت همآهنگ در زیر یک چتر تلاش کنند. به امید سلامتی تک تک بچه های ساکن اشرف و نجات آنها از جهنم مالکی و ولی سفیه ایران که عراق را دامی برای نابودی آنها کرده است. امیدوارم که این خبر در سالگرد قیام ملی سی تیر 1331 همراه با راهگشایی های بسیار برای تمامی کسانی باشد که در راه سرنگونی این رژیم پلید مبارزه میکنند. باز هم همچنان که همیشه تاکید کرده ام این انتقال را نه تنها شکست نمیدانم بلکه آنرا راهگشایی و خروج از بن بست تلقی میکنم. از این فرصت استفاده کرده و تمامی دوستان را به حمایت از این طرح و تلاش در راستای آن فرا میخوانم.

عاطفه اقبال - 21 ژوئیه 2011 برابر با 30 تیر 90


13 commentaires
Commentaires
Nikoo Saeedeh
فکر می‌کنم همه موافق با خروج شرافتمندانه همه اشرفیان از عراق بوده اند.

خروج تحمیلی زیر فشار آمریکا ،رژیم، و نوکرانشان بصورتی که سال هاست در مورد جدا شدگان عمل میشود ،قابل قبول برای هیچ مجاهد و هوادار و انسان شرافتمندی نیست.


به نظر من شورای رهبری دل‌ سوز‌ترین گروه برای اشرفیان و سازمان و ملت ایران است .آن‌ها به مجموعه معادلات اشراف دارند و موردی بر خورد نمیکنند.
21 juillet 2011, 20:39
J’aime
4
Supprimer
Javad Riahi
دقیقان سیا ستهای جهانی در بخشی از لایه جدال قدرت خو ش میدارند که اعضای کمپ اشرف حذ ف فیز یکی بشوند و این وظیفه هر وجدان بیدار و و نیرو ی سیا سی است تا جلوی این سیاست کور با یستاد
Supprimer
Nikoo Saeedeh
من هم از درک نوشته خانم اقبال عاجزم.در حالیکه سال هاست سازمان مجاهدین با تمام قوا میکوشد که تکلیف اشرف روشن شود و اولین شرط، خروج مجاهدین از لیست‌های تروریستی است مخصوصا لیست آمریکا.و هنوز هیچ اتقاقی نیفتده،ایشان میفرمایند...من میدانستم...
26 juillet 2011, 23:26
J’aimeAfficher plus de réactions
1
Supprimer
Said Yekta · Ami(e) avec Karim Ghassim et 2 autres personnes
اگر اشرف بایستد جهانی خواهد ایستاد و ما اینرا در عمل دیده ایم. الان هم ایستادن اشرف جهان را به ایستادن وادار کرده است.
27 juillet 2011, 19:27
J’aimeAfficher plus de réactions
2
Supprimer
Nikoo Saeedeh
قبلا هم حاضر بودند ،ولی آمریکا،جمهوری اسلامی و نوچه آن‌ها نوری مالکی آن‌ها را محاصره کرده و اجازه تکان خوردن نمیدادند مگر این که به دامن آخوند‌ها برگردند.بسیاری از آن‌ها هم که خارج شده اند هنوز در ترکیه و کردستان سرگردانند و بعضی‌ هم سر به نیست شده اند.نمیدانم شما از شرایط بی‌ خبرید و یا عمدا نمک به زخم میپاشید.البته از نظر ما زخم،و الا برای انسان‌های مبارز این عین مطلوب است.
5 août 2011, 00:52
J’aimeAfficher plus de réactions
1
Supprimer
Fara Bahar
این اصل قابل معامله و مذاکره نیست. دولت عراق و رژیم آخوندها و آمریکا و تمام دلالان سیاسی باید متوجه این اصل بشوند که همهء ساکنین اشرف باید به اروپا منتقل شوند. بلا استثناء. این انتقال باید شامل تک تک ساکنین از بالاترین رده و مسئولیت تا پایین ترین رده بشود.
1 novembre 2011, 00:32
J’aimeAfficher plus de réactions
2
Supprimer
Atefeh Eghbal
جالب است که امشب در حال گذری به نوشته های گذشته هستم. این موضع گیری قبل از تشکیل کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی می باشد. روشن و مشخص. هنوز جابجایی انجام نشده بود. و ساکنان در اشرف بودند. می شد همان زمان این پیشنهاد را جدی گرفت و کمپینی همه جانبه در رابطه با انتقال مستقیم از اشرف به کشور ثالث تدارک دید و جلوی اینهمه کشته و مجروح و زندانی شدن را در کمپ لیبرتی گرفت! براستی امروز بجز کشته شدن این بچه ها در اشرف و لیبرتی و به تله افتادن آنها در لیبرتی چه چیز بیشتری نصیب مجاهدین شده است. جز اینکه تعداد زیادی از نیروهایشان را با شعار پوچ " اشرف ماندگار است" از دست دادند!! تاریخ قضاوت کننده بیرحمی است.
24 avril 2015, 00:44Modifié
J’aimeAfficher plus de réactions
8
Gérer
Arash Faryadazadi
خانم نیکو سپیده تمام حرفهایی که نوشته اید غیر مستند و غیر واقعی است بخاطر اینکه یک جرو بحث دوباره راه نیافته خواستم براتون مسج خصوصی بنویسم ولی از اونجایی که نه عکس دارید و نه جزو دوستان من هستید مجبورشدم عمومی بنویسم.به محترمانه ترین شکل میگویم غیز مستند و غیز واقعی در حد صدو هفتاد درجه نوشتید.
24 avril 2015, 12:00
J’aimeAfficher plus de réactions
1
Supprimer
Efat Eghbal
به یزدان اگر این جماعت خرد داشتند .......کجا این سر انجام بد داشتند !؟
24 avril 2015, 22:22
J’aimeAfficher plus de réactions
3
Supprimer
Efat Eghbal
آرش عزیز با درود ، این صفحه ( نیکو سعیده ) یکی ازصد ها صفحه ایست که در آنزمان با نام مستعار درست شده بود فقط جهت حمایت از این جماعت ، اگر به این صفحه رجوع کنید آرم سازمان و عکسهای رئیس جمهورشان مشخصه رفتارشان می باشد
24 avril 2015, 22:25
J’aimeAfficher plus de réactions
Supprimer
Efat Eghbal
در ضمن از تاریخ سپتامبر ۲۰۱۳ هم هیچ فعالیتی ندارد ، آخه سرشان گرم ساختن هزار اشرف هستند !!https://www.facebook.com/nikoo.saeedeh?fref=ufi
24 avril 2015, 22:27
J’aimeAfficher plus de réactions
1






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر